732 876 800

Grafik

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
08 00 Pilates Aneta
17 00 30 sekund Aneta
18 00 BPU Aneta
18 00 TRX Alicja
18 30 TRX Alicja
19 00 Pilates Aneta
20 00 ZUMBA Damian
20 15 Paweł
17 00 Aktywny Brzuch
18 00 Stretching Aneta
19 00 Sexi Pupa Weronika
19 00 Pilates Aneta
20 00 Trampoliny Weronika
20 15 Rytuał saunowy Damian.
08 00 Tabata Aneta
17 00 ZUMBA Damian
17 30 TRX Paweł
18 00 Tabata Aneta
19 00 Pilates Aneta
20 15 Rytuał saunowy Krzysztof.
17 00 Slim Fit Bepa
18 00 Rowery Dagmara
19 00 Body Sculpting Dagmara
19 00 Cross Alicja
20 00 Trampoliny Weronika
17 00 ZUMBA Bepa
18 00 BPU Aneta
19 00 Pilates Aneta
STEP - ćwiczenia w rytmie tanecznej muzyki ujędrniające uda, pośladki i łydki. Zajęcia z ciekawą choreografią na platformie zwanej stepem zapewnią dobrą zabawę i smukłe nogi o jakich marzysz.
 
BOOT CAMP - zajęcia wytrzymałościowe, wzmacniające wszystkie partie ciała. Różnorodność ćwiczeń i tempa pracy pomoże w pozbyciu się tkanki tłuszczowej. Efektem treningu jest wzmocnienie, większa wydolność i lepsza koordynacja ruchowa.
 
PILATES - trening całego ciała polegający na rozciąganiu, spinaniu i rozluźnianiu mięśni. System ten poprawia elastyczność, siłę, równowagę i świadomość swojego ciała. Wzmacnia mniejsze i słabsze mięśnie głębokie, które są zaniedbywane przy standardowym treningu.
 
TRAMPOLINY (Jumping frog)- innowacyjny trening w rytmie dynamicznej muzyki na specjalnych trampolinach. Forma aktywności, która daje maksymalną efektywność, dobry humor, rozluźnienie psychiczne, a przy tym spala zbędną tkankę tłuszczową. Dawka endorfin gwarantowana!
 
BPU – brzuch, pośladki i uda. Wzmocnienie dolnej partii ciała z jednoczesną redukcją tkanki tłuszczowej. Efektem jędrniejsze ciało, mocniejsze mięśnie i smukła sylwetka.
 
TABATA- interwałowy trening angażujący jak najwięcej mięśni całego ciała. Polega na 20 sekundowej maksymalnej pracy, po czym następuje 10 sekundowa przerwa w ćwiczeniach. Ta forma treningu zapewnia podwyższenie metabolizmu w czasie i po zakończeniu ćwiczeń na sali dając maksymalne efekty.
 
BODY SHAPE- zestaw ćwiczeń wzmacniających podczas których wykorzystuje się dostępne przyrządy fitness. Umiarkowane tempo pozwala na dostosowanie intensywności pod grupę. Efektem jest wzmocnione, wysmuklone i jędrniejsze ciało.
 
TRX- trening z masą własnego ciała  wykonywany na specjalnych podwieszonych pasach. Trening skierowany dla wszystkich pragnących wyszczuplić, wyrzeźbić i ujędrnić ciało niezależnie od stopnia wytrenowania. Ta forma aktywności rozbudowuje mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa.
 
AKTYWNY BRZUCH -  Trening na płaski i mocny brzuch. Ćwiczenia, które aktywują do pracy wszystkie mięśnie brzucha w tym głębokie oraz odcinka lędźwiowego.
 
RYTUAŁ SAUNOWY - Relaksująco-odprężający seans, który odbywa się w saunie suchej. Ciepłe powietrze z aromatycznymi olejkami jest rozprowadzane zwilżonym ręcznikiem po wnętrzu sauny, czyniąc z seansu niezwykły pokaz.
 
ZUMBA - Gorące rytmy oraz energetyzująca muzyka czyli zastrzyk endorfin na cały dzień. Taniec połączony z elementami fitness, dający dużo zabawy oraz spalonych kalorii.
 
INDOOR CYCLING - Rytmiczna jazda na rowerze w połączniu z porywającą i motywującą muzyką tworzy niesamowitą atmosferę w trakcie zajęć, spalając przy tym setki kalorii.
 
ZAJĘCIA Z GUMĄ - Trening całego ciała z wykorzystaniem gum i taśm oporowych. Dla osób, które uciekają od treningu siłowego a pragną wzmocnić siłę swoich mięśni, poprawić mobilność stawów oraz zwiększyć zakres swoich ruchów.
 
SLIM FIT- Zajęcia aerobowe z prostymi choreografiami, kształtujące wszystkie grupy mięśniowe oraz kombinacje ćwiczeń wzmacniajacych uda , brzuch i pośladki na macie.  Zajęcia mają dwufazowość , faza kondycyjna i faza wzmacniająca. 35Min układ taneczny i 20min wzmocnie
 
SZTANGI- zajęcia ze sztangą polegają na ćwiczeniu z gryfem i wolnymi obciążnikami w celu wzmocnienia, poprawy siły, kondycji i zwiększenia wytrzymałości. Ćwiczenia są ukierunkowane na działanie wszystkich partii mięśniowych równomiernie. Uczestnik sam dobiera odpowiednie obciążenie według swoich możliwości, pracuje się w małej grupie (do 9 osób) , dlatego zajęcia te są skierowane dla wszystkich niezależnie od poziomu zaawansowania.