732 876 800

Grafik

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
08 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
09 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
10 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
11 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
17 00 .
18 00 Cross WERONIKA
19 00 ZUMBA DAMIAN
20 00 ZUMBA DAMIAN
08 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
09 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
10 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
11 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
17 00 .
18 00 ABS i TBC KORNELIA
19 00 STEP DAMIAN
20 00 TRAMPOLINY WERONIKA
08 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
09 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
10 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
11 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
17 00 .
18 00 ZUMBA DOMINIKA
19 00 MOCNY BRZUCH DOMINIK
20 00 FAT BURNER DOMINIK
08 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
09 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
10 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
11 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
17 00 .
18 00 ZUMBA DAMIAN
19 00 .
20 00 TRAMPOLINY WERONIKA
08 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
09 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
10 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
11 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
17 00 .
18 00 CELLUIT ATAK KORNELIA
19 00 ABS i TBC KORNELIA
08 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
09 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
10 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
11 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
10 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
11 00 Zajęcia wirtualne Ewa Chodakowska lub Agnieszka Maciąg
Zajęcia Wirtualnedo wyboru:
Poranna Joga-ćwiczenia na dobry poczatek dnia, oczyszczanie, medytacja, relaksakcja. 
Metamorfoza-efekty w 21 dni, max spalanie, modelowanie, zdrowy kręgosłup, kordynacja.
Skalpel-zauwazysz efekty już w 4 tygodnie, płaski brzuch, zgrabne posladki, smukłe nogi. 
Hot Body-modelowanie&max spalanie, szybkie efekty, silne ciało, smukła sylwetka, zero celulitu. 
Rewolucja-dla kobiet i męszczyzn, cel: smukłe nogi, płaski brzuch, zero celulitu, koniec z oponką, silne ramiona,klatka piersiowa,grzbiet.
Bikini-pierwsze efekty juz po 4 tygodnaich, będziesz smukła, silna, zdrowa, pełna energii.
Secret kompletnej odnowy ciała- cel: płaski brzuch, zgrabne biodra, smukłe uda, jędrne pośladki, zdrowy kręgosłup. 
Sukces-to trzy programy treningowe: dla poczatkujacych i zaawansowanych. HIT-cardio max, Stop celulit, płaski brzuch.
Slim Fit- to wyjątkowy program treningowy, który pozwoli Ci odkryć swoje ciało na nowo. Wykonując delikatne, minimalne i precyzyjne ruchy wysmuklisz i wymodelujesz swoje ciało do perfekcji.
model LOOK- super figura! płaski brzuch, sexy plecy, smukłe ramiona, postawa modelki.
        ZAPRASZAMY na w/w wirtualne zajęcia, przyjdź, a przekonasz się że warto!!!

BPU – brzuch, pośladki i uda. Wzmocnienie dolnej partii ciała z jednoczesną redukcją tkanki tłuszczowej. Efektem jędrniejsze ciało, mocniejsze mięśnie i smukła sylwetka. 

TABATAjest to 4 minutowy trening , który składa się z 20 sekundowych  rund , każda runda kończy się 10 sekundowa przerwa . 

TABATA Składa się z 8 rund , każde ćwiczenie wykonujemy po 20 sekund. 

Jest to intensywna interwałowa cześć treningu.

Po 4 minutowych interwałach, wprowadzone zostają ćwiczenia wzmacniające. Ćwiczenia wzmocnią i wyrzeźbią mięśnie.

Dzięki takiemu połączeniu ćwiczeń Twój metabolizm przyspieszy, a cellulit ulegnie znacznemu zmniejszeniu.

Zaletą treningu jest jego zmienność. Wykorzystane zostają ćwiczenia wielostawowe, ćwiczenia z obciążeniem, taśmy, ćwiczenia z użyciem ciężaru własnego ciała, a także ćwiczenia na macie.

 
ZUMBA - Gorące rytmy oraz energetyzująca muzyka czyli zastrzyk endorfin na cały dzień. Taniec połączony z elementami fitness, dający dużo zabawy oraz spalonych kalorii.

ABS i TBC To zajęcia dla wszystkich

Skrót TBC, czyli modelowanie całego ciała.

Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, który dba, by uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała.

Trening TBC zaczyna rozgrzewka. Trwa 10 minut, składa się z prostych kroków, które będzie w stanie powtórzyć każdy. Po niej następuje część wzmacniająca, czyli ćwiczenia na ręce, nogi, pośladki i brzuch. Do treningu używane są rozmaite sprzęty: hantle, tubingi (guma z rączką), obciążenia na nogi (tzw. „zajączki”), step czy coraz popularniejsze piłki.

Trening ABS to zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha.

Ćwiczenia "ABS ”są bardzo wymagające - podczas ich wykonywania angażujemy mięśnie górnej i dolnej części brzucha, mięśnie skośne, poprzeczne i mięśnie dolnego odcinka pleców. W ten sposób szybko rozbudujemy i "wyrzeźbimy" mięśnie

Zajęcia ABS są treningiem, kierowanym do osób o różnym stopniu zaawansowania treningowego. Z pewnością zainteresują zarówno chcących zgubić nadmiar kilogramów, jak i dążących do wymodelowania sylwetki (głównie w obszarze mięśni brzucha, na które nastawione są ćwiczenia.


STEP aerobik - to trening polegający na wchodzeniu i schodzeniu z podwyższonej platformy. Są to kombinacje podstawowych kroków, które łączy się w dowolne choreografie uzupełnione odpowiednią muzyką. Dzięki takiemu połączeniu ćwiczenia nie nudzą się i pozwalają dobrze się bawić. W trakcie takiej aktywności możemy pozbyć się nadmiernej tkanki tłuszczowej i schudnąć.
UWAGA! Podczas jednych zajęć można spalić nawet do 600 kcal w zależności od intensywności i zaangażowania na treningu.
 
TRAMPOLINY (Jumping frog)- innowacyjny trening w rytmie dynamicznej muzyki na specjalnych trampolinach. Forma aktywności, która daje maksymalną efektywność, dobry humor, rozluźnienie psychiczne, a przy tym spala zbędną tkankę tłuszczową. Dawka endorfin gwarantowana!

FTS - Trening funkcjonalny to nic innego jak kombinacja ćwiczeń mających na celu wzmocnienie całego ciała. Wpływa na poprawę mobilności (zwiększenie zakresów ruchu), stabilności tułowia, koordynacji, wytrzymałości i siły. To bezpieczna i naturalna forma aktywności, która bazuje na podstawowych ruchach wykonywanych przez człowieka (wykrok, przysiad, przyciąganie, zgięcie w biodrze) w różnych płaszczyznach. W skład treningu wchodzi zestaw ćwiczeń z wykorzystaniem masy własnego ciała oraz podstawowego sprzętu (gumy oporowe, kettlebell, taśmy TRX). Poziom trudności będzie dostosowany do indywidualnych możliwości uczestników, a więc jest także wskazany dla osób początkujących. 
 
Full Body Workout -Trening angażujący możliwie jak najwięcej partii mięśniowych w ciągu jednej jednostki treningowej. Wykorzystuje ćwiczenia z masą własnego ciała (podpory, przysiady, wykroki itp.) oraz podstawowe przybory (kettlebell, piłki gimnastyczne, gumy power i mini band). Skupia się także na angażowaniu mięśni głębokich.
 
CELLUIT ATAK - Trening ukierunkowany jest na spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej oraz na wzmocnienie i wyrzeźbienie miejsc: uda, pośladki, brzuch, ramiona.

Cellu Attack rozpoczyna się od 10-15 minutowego zestawu ćwiczeń cardio. Cardio ma za zadanie dotlenienie organizmu oraz przygotowanie mięśni do dalszej pracy.

Kolejny etap treningu to połączenie intensywności Tabaty i ćwiczeń wzmacniających.

 
RYTUAŁ SAUNOWY - Relaksująco-odprężający seans, który odbywa się w saunie suchej. Ciepłe powietrze z aromatycznymi olejkami jest rozprowadzane zwilżonym ręcznikiem po wnętrzu sauny, czyniąc z seansu niezwykły pokaz.